Subject: N18501: NOTAM A0186/24 väljastatud (ID:18501)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 09:15:08 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 18501 alusel, mis saabus meile 02-02-2024 
06:29, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0186/24
(A0186/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/011/5803N02631E002 A)EETT 
B)2402210800 C)2403031800 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS ESTABLISHED DUE 
TO YOUTH AND JUNIOR BIATHLON WORLD CHAMPIONSHIPS WI: 580322N0262946E - 
580314N0263128E - 580240N0263112E - 580254N0262957E - 580322N0262946E. 
UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT 
PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FM TEL: 
+3725013568 OR BY E-MAIL: HILLAR.ZAHKNA(AT)BIATHLON.EE F)SFC G)400FT AGL) 
(A0185/24 NOTAMC A0184/24 Q)EETT/QRTXX/IV/BO/W/000/999/5803N02631E002 A)EETT 
B)2402020706 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS. NEW NOTAM TO FOLLOW.) 
(A0184/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/999/5803N02631E002 A)EETT 
B)2402210800 C)2403031800 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS ESTABLISHED DUE 
TO YOUTH AND JUNIOR BIATHLON WORLD CHAMPIONSHIPS WI: 580322N0262946E - 
580314N0263128E - 580240N0263112E - 580254N0262957E - 580322N0262946E. 
UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT 
PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FM TEL: 
+3725013568 OR BY E-MAIL: HILLAR.ZAHKNA(AT)BIATHLON.EE F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6258 375